Treceți la conținutul principal

De altii...

Cadere

Antinomic vor apare
Randunele negre-n zare
Care pleaca, pleaca, pleaca
Spre adanca vale seaca.

Nime' urma sa le-o-inghita
Sa le faca sa sughita
Pomenind un nume antic
Creand un nou timp elastic.

Perechi de varcolaci se-ntind
Soarele ca sa-l cuprind'
Nourii si stelele
Se-ntind ca margelele.

Plecand libelule roiuri
Coloreaza-n mii de tonuri
Al padurii verde lac
Unde crengi tacute..tac.

Dispar lacuri, crengi, izvoare
Munti, copaci, focuri din soare
Si dispar de-acum mereu
E apocalipsa
Apocalipsa gandului meu...

Eugen Hoanca 1993

PS:

Dialoage nostalgice
"Tya: salut
Tya:am dat peste niste caiete vechi
Tya: de-ale noastre
Tya: asa m-am distrat
Tya: mai stii poezia aia "Cadere"
Tya: pe care ai scris-o
Eugen: well...mai mult nu
Eugen: era ceva cu "unde ceva tacute...tac"
Tya: daaaaaaaa
Tya: aia
Tya: ii faina
Tya: pot s-o pun pe blog?
Eugen: paaaaai...intai trimite-mi-o si mie sa vad ce naiba am scris pe acolo
Tya: oki
Eugen: nu de alta, dar in google am mai mult chestii serioase.
...
Tya: si apoi..eram copii ce naiba
Tya: ce te astepti?
Eugen: corect, dar daca m-o analiza vreun psiholog si isi da seama ce fucked-up sunt?
Tya: well, we all are
Eugen: no, ok atunci
Tya: da' sa vezi ce ciudat ii feeelingul
Tya: sa citesti ceva scris de tine atunci
Tya: pfaaaaai
....
Eugen: dar am fost creativi, for God's sake
Tya: da, tu erai chiar original
Eugen: azi sa fii creativ inseamna sa ai carduri furate, sa cumperi bmw..
Eugen: e adevarat, e mai practic
Eugen: sincer, la un moment dat o sa imi fac si eu o sectiune pe blog unde sa arunc cateva pagini din vechile mele jurnale
Tya: asta e
Eugen: am eu impresia sau ar putea fi o manea intelectuala?
Tya: ai impresia :))
Eugen: good
Tya: ii foarte tare
...
Eugen : e dulce-dulce
Eugen : si asa eram si noi
Eugen: 19 iulie 1994
Tya: pfaaaaai
Tya: da, eram
Eugen: criminali
Eugen : daca vrei, le scanez si ti le trimit
....
Tya: daca tot am inceput regresia
Eugen: ok
Tya: macar sa o fac ca lumea:))
...
Eugen : kinda miss those times...best times ever
Tya: asa e
Tya: am avut o adolescenta asa faina
Tya: fara mall-uri si gadgeturi
Tya: dar faina
Eugen: da, as trai-o la nesfarsit, daca mi-ar mai permite societatea
Eugen: da
Eugen: fara mobile..
Eugen: stii
Eugen: intr-un fel chiar am facut ceea ce predicai tu
Eugen: Carpe Diem
Tya: daaaa
Eugen: ce inocenti puteam fi
Eugen: eram criminali
Eugen: hiperboring, dupa standardele de azi
Eugen: imi si imaginez un dialog cu un pustan de azi "Si nu aveati iarba? Si nici bere la 2 litri? nici curve? nu tu manele? bleah, boring, bă"
Tya: nu-s toti la fel
Eugen: nu, nu-s
Tya: hai sa nu generalizam
Eugen: dar...e greu sa gasesti unul care sa nu intrebe macar de una din ele
Tya:esti groaznic
Eugen: stiu
Eugen: iar ala e tocilar
Eugen: si se gandeste cum sa prinda o bursa in Anglia
Eugen: asadar....viitor mandru tara noastra are
Eugen: a da, ca si fapt divers: la multi ani de 1 decembrie & stuff
Tya: multumesc la fel
Tya: dar nu sarbatoresc. "

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Travel! You will feel taller!

Victoria Falls, Zimbabwe, 2014 Travel! You will feel taller! So you start off in a small village from a small country in Europe, where everything around you seems new and interesting in your first years. You discover the trees and the bees and the nature around you, and then, slowly you move on and  you look up to the sky and imagine something bigger but you have no idea how it would look or feel. Then, you move to a small town and everything suddenly becomes bigger. High school years are interesting and you discover bigger horizons and yet, you dream of something else. Then, it is time to go to college and you move to a bigger town. You feel confused and “close” gets a different meaning. “Close” now means 5 km away, whereas “close” used to mean a couple of meters away. It is crazy and huge and it takes so much time and energy to get used to it. Oh, the frustration! You don’t get why people would say “it is close by ” to something that requires walking for 5 k

Ce ne spunem cand nu ne vorbim - Chris Simion

Cititi-o, e asa...sincera! :) " A avea incredere intr-o alta persoana inseamna a avea incredere ca omul respectiv nu are nevoie sa fie altfel decat este, nu are nevoie sa fie fals. Si asta nu tine de cat il cunosti pe respectivul om sau de felul in care ti-ar placea sa fie acel om, tine, pur si simplu, de intalnirea de har dintre doua fiinte care se aseamana prin nevoile lor. Cand un om face ceva pentru un alt om nu pentru ca simte, ci pentru ca i se cere, este fals, mai bine nu face, se abtine. In tine ramane ceea ce simti sa faci, chiar daca ceea ce faci nu coincide cu ceea ce simti. In interiorul tau se imprima ceea ce simti. Neurmand drumul sufletului strangi frustrari, regrete, complexe. Scapate din frau, te intorc la minciuna, la neadevar, la viata ascunsa. Sufletul pereche este cea mai importanta intalnire cu un om. Este omul-oglinda, omul care te scapa de prejudecati si te obliga sa te vezi asa cum esti, omul care nu te lasa sa te mai minti si care trage de tine sa te

Dupa-amiaza de toamna. After work. Sophisticated, beautiful lady.