Treceți la conținutul principal

It's a Conspiracy!!!!!!

Strada Eroilor si strudelele cu "cascaval si sunca" de langa Central sunt un laitmotiv al pauzelor noastre de masa.
Si pentru ca incepe sa mi se intample des sa raman desculta sau sa calc stramb m-am gandit sa ma revolt.
Eu cred ca "biscuitii" ( a.k.a pavajul) de pe Eroilor sunt o conspiratie a domnului Boc la adresa femeilor cu tocuri. Cu siguranta a luat decizia asta incercand sa compenseze ceva. Ideea de baza e ca in orele ( sau oficial - "ora") in care ar trebui sa hoinaresc linistita prin centru in incercarea de a evada din rutina corporatista eu fac echilibristica la fiecare pas incercand sa nu ma "sinucid" cazand de pe tocuri. Chestiile alea micutze si parsive iti prind tocul si iti rasucesc glezna sau in unele cazuri, intr-o clipa de neatentie iti sechestreaza pantoful cu totul. Nu-i deloc demn pentru o lady sa ramana desculta in plin centru in secolul asta, pentru ca nimeni nu mai citeste "Cenusareasa" anymore..:(.
Si dupa ce patesc chestii de genul asta, ma arunc pe prima banca
ce-mi iese in cale, imi aprind o tigara si dupa cateva fumuri realizez ca il inteleg perfect pe Boc. Daca as fi in locul lui probabil as face mai rau ca el. Imi amintesc de candelabrele de la mine din casa care is reglate exact la inaltimea mea, imi imaginez frustrarea musafirilor care dau mereu cu capul si ma linistesc. Il iert pe Boc, dar tot il "mentionez" de fiecare data cand trec pe strada aia...

Comentarii

Kissu a spus…
Draga Tya, imi permit s-o completez pe Diana si sa adaug rugamintea MEA de a nu renunta sa fii TU sexy (bineinteles, impreuna cu vestimentatia ta... ;))

Pentru asta, chiar platesc oricat! :D
Kissu
Tya a spus…
you guys..you make me blush! Keep up the good work!;))
Raluca Piteiu a spus…
chestia cu biscuitii de pe strada (asta-i copyright mama) cred k toate am patit-o cel putin o data.
Eu imi mai agat des tocurile in
grilajul din fata scarii blocului unde teoretic ar trebui sa-ti stergi picioarele. Cred ca vreo 10 tocuri au ramas in felul asta fara culoare :))))
:*

Postări populare de pe acest blog

Travel! You will feel taller!

Victoria Falls, Zimbabwe, 2014 Travel! You will feel taller! So you start off in a small village from a small country in Europe, where everything around you seems new and interesting in your first years. You discover the trees and the bees and the nature around you, and then, slowly you move on and  you look up to the sky and imagine something bigger but you have no idea how it would look or feel. Then, you move to a small town and everything suddenly becomes bigger. High school years are interesting and you discover bigger horizons and yet, you dream of something else. Then, it is time to go to college and you move to a bigger town. You feel confused and “close” gets a different meaning. “Close” now means 5 km away, whereas “close” used to mean a couple of meters away. It is crazy and huge and it takes so much time and energy to get used to it. Oh, the frustration! You don’t get why people would say “it is close by ” to something that requires walking for 5 k

Ce ne spunem cand nu ne vorbim - Chris Simion

Cititi-o, e asa...sincera! :) " A avea incredere intr-o alta persoana inseamna a avea incredere ca omul respectiv nu are nevoie sa fie altfel decat este, nu are nevoie sa fie fals. Si asta nu tine de cat il cunosti pe respectivul om sau de felul in care ti-ar placea sa fie acel om, tine, pur si simplu, de intalnirea de har dintre doua fiinte care se aseamana prin nevoile lor. Cand un om face ceva pentru un alt om nu pentru ca simte, ci pentru ca i se cere, este fals, mai bine nu face, se abtine. In tine ramane ceea ce simti sa faci, chiar daca ceea ce faci nu coincide cu ceea ce simti. In interiorul tau se imprima ceea ce simti. Neurmand drumul sufletului strangi frustrari, regrete, complexe. Scapate din frau, te intorc la minciuna, la neadevar, la viata ascunsa. Sufletul pereche este cea mai importanta intalnire cu un om. Este omul-oglinda, omul care te scapa de prejudecati si te obliga sa te vezi asa cum esti, omul care nu te lasa sa te mai minti si care trage de tine sa te

Dupa-amiaza de toamna. After work. Sophisticated, beautiful lady.