Treceți la conținutul principal

Call 911!!!!

Pentru ca a inceput Craciunul si odata cu el ma apuca tot felul de crize existentiale si mai ales, pentru ca am aflat azi ca toti barbatii "buni" ( a.k.a "care stiu sa gateasca") sunt "luati" deja , m-am gandit sa ma resemnez si sa fac ceva ce n-am facut demult, adica sa-mi gatesc.
Buun...ma uit in frigider si descopar cu stupoare ca arata ca o pivnita frantuzeasca de Camembert (in frigiderul meu nu prea este nimic in afara de 100 de feluri de branze, din vremuri demult apuse - is mai branzifora decat Rattatouille!) si miroase a penicilina cu mutatii genetice.
Le iau in ordine "cronologica" si le sortez. Gunoi, gunoi, gunoi..valabil. Yupiii..
Am gasit o branza valabila. Deci, va fi placinta dobrogeana.
Cat poate fi de greu?? Pana la urma foietajul l-am luat de la Billa, branza trebuie razuita si gata. So, printre 2 replici pe IM, un slideshow de poze si 3 vidoclipuri pe Youtube, ma apuc de razuit ...branza, cu tot cu degetel (imi las o bucata de ADN in placinta, sa nu care cumva sa zica cineva ca nu m-am implicat suficient!), murdaresc o tona de vase, fac un covor de branza pe jos prin bucatarie si il car cu mine prin toata casa( pentru ca slide-aiesc mereu intre bucatarie si computer), imprastii compozitia pe robotul de bucatarie ( care nu are alt rol decat sa colecteze praful), manjesc aragazul, mobila de bucatarie, robinetul, hainele...si cam atat, cred.
Aprind cuptorul ( la faza asta is mai avansata decat Ioana, care sustinea ca ii stricat cuptorul ei, pentru ca nu stia de delay-ul de 10 secunde - masura de siguranta pentru copii si anti-Ioana se pare;))), programez timerul si ma apuc foarte mandra de mine sa-mi blog-aresc isprava.
Am un "deja vu"...In momentul in care ma asez in fata calculatorului se cam termina totul. Uit de mine. Data trecuta cand am incercat ceva de genul, am simtit fumul dupa 10 min de foc "deschis" si asta pentru ca incepusem sa nu mai pot respira.
A da..si ghiciti cine trebuie sa aspire si sa spele vase la 12 noaptea ?
Daca imi fac un ERP (pe romaneste-Enterprise Resource Planning) al placintei asteia, ajung la concluzia ca ii cea mai scumpa placinta din lume, serios.
Timp, oboseala, durere, pansamente pentru rana, detergent de vase, nervii vecinilor terorizati de aspirator, spalat perdele, consumat tone de gaz sa reincalzesc incaperea dupa ce am aerisit, apa pentru spalat..clar, epuizez rapid resursele naturale ale planetei in ritmul asta.
Si cand ma gandesc la laboratoarele de patiserie si la oamenii aia necajiti cu familii si o groaza de guri de hranit, pe care i-as trimite in somaj daca mi-as gati acasa, ma apuca asa o milaaa, mi se rupe sufletul, serios.
Deci, da...azi imi gatesc.
Dar, de maine..promit ca nu mai fac! Las profesionistii sa faca asta, ca-i mai eficient!
Si daca nu ma mai vedeti online, please call 911!!!!! ( sau 112):P

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Travel! You will feel taller!

Victoria Falls, Zimbabwe, 2014 Travel! You will feel taller! So you start off in a small village from a small country in Europe, where everything around you seems new and interesting in your first years. You discover the trees and the bees and the nature around you, and then, slowly you move on and  you look up to the sky and imagine something bigger but you have no idea how it would look or feel. Then, you move to a small town and everything suddenly becomes bigger. High school years are interesting and you discover bigger horizons and yet, you dream of something else. Then, it is time to go to college and you move to a bigger town. You feel confused and “close” gets a different meaning. “Close” now means 5 km away, whereas “close” used to mean a couple of meters away. It is crazy and huge and it takes so much time and energy to get used to it. Oh, the frustration! You don’t get why people would say “it is close by ” to something that requires walking for 5 k

Ce ne spunem cand nu ne vorbim - Chris Simion

Cititi-o, e asa...sincera! :) " A avea incredere intr-o alta persoana inseamna a avea incredere ca omul respectiv nu are nevoie sa fie altfel decat este, nu are nevoie sa fie fals. Si asta nu tine de cat il cunosti pe respectivul om sau de felul in care ti-ar placea sa fie acel om, tine, pur si simplu, de intalnirea de har dintre doua fiinte care se aseamana prin nevoile lor. Cand un om face ceva pentru un alt om nu pentru ca simte, ci pentru ca i se cere, este fals, mai bine nu face, se abtine. In tine ramane ceea ce simti sa faci, chiar daca ceea ce faci nu coincide cu ceea ce simti. In interiorul tau se imprima ceea ce simti. Neurmand drumul sufletului strangi frustrari, regrete, complexe. Scapate din frau, te intorc la minciuna, la neadevar, la viata ascunsa. Sufletul pereche este cea mai importanta intalnire cu un om. Este omul-oglinda, omul care te scapa de prejudecati si te obliga sa te vezi asa cum esti, omul care nu te lasa sa te mai minti si care trage de tine sa te

Indian Love Photostory

Fort Alibag, India 2016