Treceți la conținutul principal

Zu-zu, Lu-Lu..out of this world!

Sunt pe lângă subiect. Eu, paralelă şi echidistantă cu chestia aceea pe care o numim cu toţii, printr-o convenţie universală, Viaţă!
Ştiţi chestiile mici şi verzi cu antenuţe si bipăre? Nu sunt nici mică, nici verde, dar aţi cunoscut voi personal un extraterestru să puteti confirma că-i mic si verde?
Am crezut că e o "licenţă poetică" postarea în care afirmam că "sunt în lumea mea şi-mi bag p.. în lumea voastră." Astăzi am descoperit că de vreo 6 luni încoace a fost o realitate.
Băncile au modificat creditele, facturile s-au mărit/micşorat ( habar nu am, că am "direct debit" sau colegi care mi le plătesc) este criză financiară..cui îi pasă? Eu nu mă uit la TV şi ce poate fi mai important decât criza MEA existenţială??
Banii nu contează ( oricum "circulă" cu viteza sunetului), jobul a devenit un automatism, oamenii de la serviciu sunt atât de aproape de mine încât nu-i mai observ şi uite aşa ..de 6 luni, îmi cultiv "sufletul".
Trag o linie la final şi..sufletul! Rămân cu mâna întinsă ca regele Lear.
Oh, da! Astăzi am avut revelaţii!
După o sesiune cu Bri de cafele, Spice Chocolate, plimbări fără noimă şi nefăcut nimic am descoperit că există lume dincolo de lumea mea, există lucruri frumoase de făcut şi oameni de re-descoperit.
Lumea "mea" din ultimul timp a fost ireală şi consumptivă. Carusel de senzaţii duse la extrem. Consumată de o vanitate excesivă, de un "eu pot orice" am reuşit să mă pierd pe mine in tot vârtejul ăsta si eram la un pas de a-mi pierde şi omuleţii dragi din jur.
Energie canalizată greşit, lipsă de scopuri şi o încăpăţânare acerbă în a refuza să accept realitatea.
Realitatea este că eu nu sunt aşa şi asta nu e lumea mea. E doar o proiectie a "lui" pe sufletul meu. Când l-am descoperit s-a făcut o linişte asurzitoare. N-am mai auzit nimic din mine...
Consumptiv. Obsesiv. Greu de suportat pentru toată lumea. Greşit.
Şi cu un gust absolut demenţial ca toate lucrurile ilegale, imorale, care îngraşă!!!
Lucrurile nu sunt rele sau bune, lucrurile sunt si atât. Noi alegem perspectiva, unghiul din care le privim. Bine că mi-a luat jumătate din viaţă să inţeleg lucrul ăsta, şi probabil, cealaltă jumătate o să ma chinui să-l accept.
Cum să accept eu că nu pot schimba Lumea??? Cuuuuum??? Eu?? Mda..
Plec de la Bri cu revelaţia "marii detaşări" din blogul lui peculiarme şi merg la Kaufland la cumpărături( un alt magazin decat cel în care îmi fac cumpăraturile in mod regulat).
Şi mă mai loveşte una...
Huston, lansăm Tya în spaaaaaaaaţiu!!!! 4,3,2...
Iau moneda de 50 bani, coşul de cumpărături, intru în magazin şi caut cu privirea intrarea în stânga. Şi merg, merg pâna ajung lângă casele de marcat. Peste tot semne de interzis mari cât casa. Ma opresc confuză. Nimic nu e familiar. Caut o intrare după casele de marcat. Dead end.
O doamnă amabilă de la case strigă la mine "Intrarea se face pe la Informaţii Clienţi"!!
Ştiiiiiiiiu, am strigat în sinea mea, dar unde-s "Informaţii clienti" că am parcurs deja tot magazinul?!!
Bâgui un "mulţumesc", evit privirile "consumatorilor", dar le simt arzător în ceafă..."săraca, a picat din Lună??" şi purced spre ieşire.
Evrika! Ditamai intrarea cât China..pe dreapta cum intri şi pe stânga, cum ieşi..evident. Îmi trag o palma "virtuală" şi răsunătoare peste frunte. Păi dacă ratez o intrare in magazin mare cât Marele Zid Chinezesc, doar pentru că sunt obişnuită s-o caut in partea opusă, cine ştie câte alte lucruri am lăsat să treacă pe lângă mine, fără să le observ, din inerţie sau obişnuinţă????
Cu o naivitate extrem de conştientă am revelaţia că greşesc undeva, nu ştiu unde şi nu stiu ce, dar mă cuprinde aşa, un sentiment de bine. Nu stiu când şi nu ştiu cui dar sunt absolut sigură că va fi bine!!!!

Comentarii

Tya a spus…
Draga mea, toti suntem deosebiti.:) Si nu, Groparul nu are raspunsuri chiar la orice. He's only human. Or is he a dancer???:P
D-Fens a spus…
Mda, dar tu esti mai deosebita (a se citi razna/sarita/"in lumea ei") decat ceilalti :))) Dar la "urma urmei" de asta ne place de tine ;)

Postări populare de pe acest blog

Travel! You will feel taller!

Victoria Falls, Zimbabwe, 2014 Travel! You will feel taller! So you start off in a small village from a small country in Europe, where everything around you seems new and interesting in your first years. You discover the trees and the bees and the nature around you, and then, slowly you move on and  you look up to the sky and imagine something bigger but you have no idea how it would look or feel. Then, you move to a small town and everything suddenly becomes bigger. High school years are interesting and you discover bigger horizons and yet, you dream of something else. Then, it is time to go to college and you move to a bigger town. You feel confused and “close” gets a different meaning. “Close” now means 5 km away, whereas “close” used to mean a couple of meters away. It is crazy and huge and it takes so much time and energy to get used to it. Oh, the frustration! You don’t get why people would say “it is close by ” to something that requires walking for 5 k

Ce ne spunem cand nu ne vorbim - Chris Simion

Cititi-o, e asa...sincera! :) " A avea incredere intr-o alta persoana inseamna a avea incredere ca omul respectiv nu are nevoie sa fie altfel decat este, nu are nevoie sa fie fals. Si asta nu tine de cat il cunosti pe respectivul om sau de felul in care ti-ar placea sa fie acel om, tine, pur si simplu, de intalnirea de har dintre doua fiinte care se aseamana prin nevoile lor. Cand un om face ceva pentru un alt om nu pentru ca simte, ci pentru ca i se cere, este fals, mai bine nu face, se abtine. In tine ramane ceea ce simti sa faci, chiar daca ceea ce faci nu coincide cu ceea ce simti. In interiorul tau se imprima ceea ce simti. Neurmand drumul sufletului strangi frustrari, regrete, complexe. Scapate din frau, te intorc la minciuna, la neadevar, la viata ascunsa. Sufletul pereche este cea mai importanta intalnire cu un om. Este omul-oglinda, omul care te scapa de prejudecati si te obliga sa te vezi asa cum esti, omul care nu te lasa sa te mai minti si care trage de tine sa te

Dupa-amiaza de toamna. After work. Sophisticated, beautiful lady.