miercuri, 25 noiembrie 2009

Astăzi e Crăciunul! (II)

Se pare că miracolele de Crăciun se întâmplă chiar şi în zilele acestea de criză şi alegeri ratate, dacă crezi suficient de tare în ele.
Anul trecut de Crăciun mi-am dorit foarte tare un hipopotam. Am înnebunit-o pe Ioana cu faimosul cântecel "I want a Hippopotamus for Christmas"!
Şi..cred că l-am primit, so to speak. :)
Anul acesta a fost o carte.
Şi...cu o luna înainte de Crăciun, mi-am primit, din nou, miracolul de Crăciun.
E doar atât de simplu. O dorinţă.
Şi o reacţie care într-un anumit context, conferă unui gest proporţii miraculoase. Doar atât.
Mulţumesc, Moş Crăciun.



  Ps1. Am încercat să compun un text calm. Era aiurea să vă spun cum am ţipat isteric o oră până mi s-a făcut rău. De fericire.:)) Realmente.

Niciun comentariu: