miercuri, 19 mai 2010

Guess who is out of the meat market??

A fost odată ca niciodată un blogger. Cam pe locul 33 în ZeList (dar a fost şi mai sus in zilele bune). Care inevitabil, într-o zi, s-a indrăgostit până peste urechi.
Şi s-a asumat.
În faţa prietenilor.



În faţa lui Dumnezeu ortodox.
Şi a Medeei cu pretioasa ei cutie.

Cu maşina şi motocicleta de rigoare.

Şi apoi..s-au veselit.
Cu o mini ţiganiadă



Cu naşii ...

Şi prietenii

Au dansat..

Si au cântat...


Şi-am încălecat pe-o şa şi v-am spus povestea aşa..cum m-am priceput.

Hai, paaaaaaaaaaaa!

4 comentarii:

Ciprian spunea...

Tipa din penultima poza e sotia lui Radu?

Tya spunea...

ultima data cand am verificat, adica acum 2 zile,..era.:)

Ciprian spunea...

Aham, deci ea il cearta si-l bate pe Groparu :)). Eu o stiam doar din povestile lui. Sunt o pereche frumoasa.

Tya spunea...

Nu pot decat sa te aprob.;))